بهروز کمالیان مزدور گرداب سپاه


بهروز کمالیان در سال 2000 زمانیکه تنها 17 سال سن داشت با علاقه فراوان به دنبال کتب و مجلات و سایتهای مربوط به هکینگ میگشت و آموخته هایش ( تروجانها و کلاینت هکینگ ها) را بر روی کامپیوتر شخصیش اجرا میکرد ( وی همچنین علاوه بر کارهای کامپیوتری اکثر اوقات فراغتش را در بوتیک – لباس های زنانه و دخترانه – خانوادگی شان می گذراند ) .
بهروز کمالیان با بالا رفتن سطح آگاهی و تجربه اش در زمینه هک , در سال 2001 گروه هکران البرز را ایجاد کرد که جزو اولین گروهای هکر ایرانی محسوب میشد و در آن گروه با شخصی بنام مهدی میرزایی آشنا میشود که این آشنایی منجر به ایجاد گروه جدیدی بنام گروه آشیانه در سال 2002 میگردد . این گروه از همان ابتدا با هک کردن سایت های دانشگاه های کشور مثل دانشگاه علم و صنعت و امیر کبیر .... کار خودشان را آغاز میکنند . هک کردن سایتهای ایرانی باعث میشود که گروه آشیانه بسرعت در بین علاقمندان علوم انفورماتیک به شهرت برسد و بسیاری از شرکت های امنیتی ( در زمینه شبکه و اینترنت ) از آنها دعوت به همکاری نمایند . با افزایش فعالیتهای اقتصادی این گروه بهروز کمالیان تصمیم میگیرد تا گروه آشیانه را در غالب یک شرکت رسمی به ثبت برساند و پس از ثبت شرکت آشیانه , علاوه بر ارایه خدمات تامین امنیت شبکه و سرورها و خدمات مشاوره ای و فروش نرم افزار های امنیتی اقدام به برگزاری کلاسهای آموزش هک و کرک و امنیت شبکه و سرور و.... نیز میکند .

با پیشرفت روز به روز این شرکت در زمینه های هک و امنیت شبکه .... کم کم شاخک های سازمانهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی ( وزارت اطلاعات و معاونت اطلاعات سپاه و دفتر حفاظت اطلاعات قوه قضاییه و .... ) به حرکت در آمد و از بهروز کمالیان و شرکت آشیانه برای آموزش پرسنل منتخب این سازمانها و همچنین انجام پروژه های جنگ سایبرنت دعوت به همکاری میشود و در قبال انجام این پروژه ها امکانات مالی و نرم افزاری و سخت افزاری بسیاری در اختیار بهروز کمالیان و شرکت آشیانه گذاشته میشود و عملا شرکت آشیانه و مدیریتش به استخدام سازمانهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی در میایند .

از جمله پروژه هایی که شرکت آشیانه آنها را برای نهاد های امنیتی جمهوری اسلامی به اجرا گذاشته میتوان به هک کردن سایتها و وبلاگهای اسراییلی و دانمارکی و عربی و سنی مذهب و همچنین سایتهای اپوزیسیون جمهوری اسلامی اشاره کرد .آخرین پروژه ای که شرکت آشیانه با موفقیت !!! به انجام رساند پروژه هک کردن سایت پر بیننده بالاترین بود .( شرکت آشیانه این پروژه را با همکاری مشترک گروه جهاد مجازی وابسته به بسیج دانشجویی به انجام رساند ولی بعد از بازتابهای بسیار منفی نسبت به این اقدام . بهروز کمالیان هر گونه دست داشتن در هک سایت بالاترین را رد کرد )
بهروز کمالیان بعد از تشکیل واحد عملیات و ضد عملیات جنگ سایبر سپاه پاسداران ( گرداب ) با این یگان همکاری های گسترده ای را آغاز کرد و در عملیات دستگیری اعضا و مدیران سایتهای پورنوی ایرانی نقش فعالی داشت و همچنان نیز به این همکاری هایش ادامه میدهد .

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

ای تاسف است که عده ای اینطوری وطن و هموطن را با نان شب و قدرت عوض می کنند. حیف این استعداد که در خدمت اهریمن، اهریمنی شد.
دوست دشمن من، دشمن من است.

ناشناس گفت...

site khobbi dari, khasteh nabashi!!

ناشناس گفت...

این حروم زاده از اون دسته کسانی هست که باید سرشو زیر آب کرد ..
فقط کافیه آدرس منزل و محل کارش رو در بیاریم و در بالاترین پخش کنیم تا حساب کار دستش بیاد .

ناشناس گفت...

این ها رو هم اضافه کنید ...

بهروز کمالیان در سن 13 سالگی به گفته خودش رنگ صفحه بایوز کامپیوترش رو عوض کرده بود .

در هفته نامه کلیک که متعلق به جام جم می باشد مقاله می نویسد .

سایت آشیانه چندین با هک شده و یکبار هم توسط گروه ایرانی به نام دلتا هک شده ...

بهروز کمالیان یکی از شناخته شده های هکینگ جهان می باشد .

گروه آشیانه رتبه 5 جهانی رو کسب کرده و البته الان شاید زیره 50 باشه ..

همکاران ایشون مانند dr.delphi از فعالان هست که نام مستعارش می باشد.

امیدوارم اطلاعات خوبی داده باشم ///

اینجانب »» روانی شده توسط جمهوری اسلامی ایران و همکارانش

ناشناس گفت...

دمش گرم جوان مبتکر ایرانی

ناشناس گفت...

اره میشناسمش. مدتی هم در کلاسهاش شرکت داشتم ولی درکل کلاسهاش فقط برای پول دراوردن هست و نه آموزش به دیگران

ناشناس گفت...

این جانوران گونه‌ای خاص در جمهوری اسلامی هستند که نامشان را میتوان مزدوران سه تیغه نامید. کامران نجف زاده، شریفی نیا و مجری سه قدم مانده به صبح هم جز اینها هستند. این گونه هیچ باور مذهبی ندارد و حتی عموما ظاهر مذهبی (برای ریا) هم ندارند. این گونه خود به دو زیر گونه تقسیم میشود. اولی فقط برای منفعت و پول مزدور حکومت شده‌اند و در مورد زیرگونه دوم، نظام از آنها آتوهای کوچک یا بزرگ دارد. شریفی نیا و مجری سه قدم مانده به صبح در شبکه چهار از گروه آتودار هستند. تریاکیها هم جز این گروه دوم هستند که برای مصرف تریاک نیاز به حاکمیت دارند. از تریاکهایی که از قاچاقچیان گرفته میشود سهم دارند. مثلا فکر میکنید شهریار برای چه در آخر عمر به مجیزگویی افتاده بود؟ جوابش تریاک است.

ناشناس گفت...

با سلام
بابا از این چند تا بی عرضه که من از اونا چند با ر خواستم که ایمیل منو هک کنند ولی نتونستند چرا می ترسید.
این ارتش سایبر چند تا جوون خلو چلن که تو سایت www.devilztm.com هستند و الکی خوشن به این نام شناخته بشن.

بابک معماری Babak Memari
autoaaaaa@hushmail.com

ناشناس گفت...

دلت خوشه ها به این میگی هکر؟
من که سایت شون را دیدم از خنده داشتم می مردم.
اینقدر بی سوادن که یک کلمه انگلیسی رو نمی تونن ترجمه کنند.
به فایروال می گن-> دیوار آتش
بابا یک دیکشنری باز کن
فایروال یعنی دیوار ضد آتش.
این هم سایتشون
http://ashiyanehost.com/about-us.php
www.devilztm.com
http://ashiyane.ir
http://www.ashiyane.org

بابک معماری
Babak Memari

ناشناس گفت...

آقاي بابك معماري!
ديكشنري لرستان استفاده ميكني شما كه Firewall توش ميشه ديوار ضد آتش؟!!!!

آخه مجبورت نكردن كه حرف بزني