خامنه ای : عزیزان , من صدای پای انقلاب شما را شنیدم !


لحظاتی قبل رهبر جمهوری اسلامی ایران در یک برنامه زنده تلویزیونی ( که از تمامی کانالهای صدا و سیما بطور همزمان پخش میشد ) ظاهر شد و در حالیکه بشدت اندوهگین بود با حالتی گریان عنوان داشت " عزیزان , من صدای پای انقلاب شما را شنیدم و از شما ملت بزرگ ایران میخواهم من را ببخشید , من تازه متوجه شدم در طول زمامداریم مرتکب چه اعمالی شده ام که باعث رنجش شما عزیزان شده است و برای همین از شما بزرگواران تقاضا دارم یک فرصت دوباره به من بدهید تا تمامی گذشته تاریکم را جبران کنم .
عزیزان من , عمر کوتاه است همانند برف در مقابل آفتاب تموز و در این وانفسا که اندک عمری از این حقیر باقی مانده است اگر لطف تاریخی شما مردم آزاده ایران شامل حال این سراپا تقصیر شود و اندک فرصت دوباره ای به اینجانب بدهید میخواهم کارهای زیر را در کمترین فرصت ممکنه به انجام رسانم :

1- تشکیل شورای بازنگری قانون اساسی و حذف اصول و مواد مرتبط با ولایت فقیه و وظایف و اختیاراتش و همچنین تصویب اصولی که در راستای جدای دین از حکومت باشد و موارد مشابه .

2- آزادی تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی و دلجویی از ایشان و خانوادشان (مخصوصا خانواده معزز شهدای جنبش آزادیخواهی ایران ) و پرداخت غرامت بابت بی عدالتی که بر آنها اعمال شده است .

3- تشکیل هر چه سریعتر دادگاههای فوق العاده و محاکمه عناصر و عوامل متهم به جنایت علیه مردم شریف ایران و نقض حقوق بشر

4- ادغام سپاه پاسداران و بسیج در بدنه ارتش ( با محوریت ارتش ) و محاکمه فرمانده هان و سرداران متهم به جنایت بر علیه مردم بزرگوار ایران در دادگاه های صالحه

5- انحلال صدا و سیمای حکومتی و واگذاری لوازم و تجهیزات آن به کسانی که میخواهند شبکه های تلویزیونی و رادیویی خصوصی ایجاد کنند ( تمامی افکار و اندیشه ها میتوانند آزادانه برای خودشان رسانه صوتی و تصویری ایجاد کرده و در این راستا از امکانات دولتی بهرمند شوند )

6- پاکسازی عناصر نامطلوب و فاسد از ساختار دستگاه های اطلاعاتی ایران ( وزارت اطلاعات . اطلاعات سپاه . اطلاعات ناجا و .... ) و در هم ادغامی آنها و ایجاد یک سازمان جدید تحت عنوان سازمان اطلاعات و امنیت ملی ایران .

7- تغییرات بنیادی در سیستم حقوقی و قضایی ایران و بکار گیری حقوقدانان و قضات برجسته و پاکدامن در این ساختار جدید و جایگزینی اصول عقلی و عرفی بجای اصول شرعی و نقلی ( چه در قانون گذاری و چه در قضا و دادگستری )

8- دادن آزادی بیان ( و بعد از بیان ) به تمامی روشنفکران و عالمان و نخبگان و روزنامه ها و سایتها و سایر نشریات و حذف فیلترینگ سایتها در اینترنت وموارد مشابه .

عزیزان من , این سر فصلهای اقدامات من در چند روز آینده خواهد بود . البته موارد بسیار دیگری هم هست که بزودی به صمع و نظر شما خواهد رسید فلذا به شما ملت آزاده ایران اطمینان میدهم بعد از به انجام رسانیدن این اقدامات , اینجانب سید علی حسینی خامنه ای عرصه سیاست را رها کرده و به همان کارهای طلبگی ام بپردازم و اگر ملت عزیز ایران اجازه دهند در همین ایران باقی بمانم و شاهد پیشرفت و سعادت مردم بزرگوارمان باشم .
دیگر عرضی ندارم بجز تقاضای عفو و بخشش از شما ملت باغیرت و مهربان ایران .

والاسلام علیکم و رحمته الله و برکاته


هیچ نظری موجود نیست: